21.5.14

I STARE INTO THE AIR, SOMEWHERE OUT THERE

 

Heippahei! Mulle tuli kommentti siitä, että voisinko laittaa kuvia esim. mun ostoksista tai mitä haluan kesäksi. Ton kommentin saatua mä tajusin, että mullahan ei oo ollu pitkään aikaan mitään ton tapasta täällä; asukuvia tai ostosten esittelyä. Korjaan tämän asian mahdollisimman pian koska kaipaan itekkin sitä mun blogin puolelle! Tässä nyt vaihteluksi vähän jotain muuta kun noita Safari kuvia. Vietin viime viikonlopun Sydneyssä mun host siskon luona ja pakko sanoa, että mulla oli tosi ihana viikonloppu siellä. Tapasin ihan huikeita ihmisiä ja vietin laatuaikaa Rachellen ja Aaronin kanssa. Me käytiin tsekkaamassa Gleben marketit, josta mun mukaan tarttu pari tosi kivaa juttua. Me mentiin myös katsomaan vähän Manlyn yöelämää ja seuraavana päivänä me päädyttiin Manlyn rannalle jossa mä sain tilaisuuden surffata! Nyt on taas arki rullannut eteenpäin ton viikonlopun jälkeen ja tajusin just että mulla on viis viikkoa Australiassa jäljellä. Huh, mihin se aika oikeen karkailee? Mä oon kyllä hyvissä mielin palaamassa Suomeen koska oon innoissani näkemässä mun perheen ja ystävät ja tietenkin innoissani syömään suomalaisia mansikoita ja herburgeria, heh. Mä haluun myös hypätä mun pyörän selkään ja pyöräillä johonkin vähän kauemmas. Se on hassua miten täällä tulee ikävä ihan pieniä asioita. Tänä viikonloppuna ois luvassa kamun 18-vuotis kemut ja ens viikonloppuna suuntana on taas Sydney. Aateltiin käydä myös katsastamassa Wollongong Rachellen kanssa tona viikonloppuna. Oon tosta tosi innoissani!! Näistä kuvista osa on napattu instagrammista ja osa kännykän kätköistä. Mä lisäilen instagrammiin aika paljon kuvia joten mua kantsii siellä seurailla. Mitä sinne Suomeen muuten kuuluu? Oon kuullu että kesäisissä meiningeissä mennään, huh? :)

No comments:

Post a Comment