16.4.14

WANNA FLY HIGH LIKE PETER PAN

Tiettekö mikä on ehkä paras fiilis ikinä. Noh se, että vihdoin ja viimein näiden kuluneiden reilun 8 kuukauden jälkeen mä saan vihdoin ja viimein käyttää omaa tietokonetta. Ei tarvii enää copypaste ä:itä ja ö:itä ja jotenki tää tuntuu vaan tosi hyvälle. Mulla ei siis oo ollu mun tietokonetta käytössä täällä ollenkaan koska tää ei oo jostain syystä halunnu yhdistää mua internettiin mutta nyt mun uudessa ja viimisessä perheessä tää pelittää!! Anyways. Mä palauduin eilen Blayneyyn tolta reilun kolmen viikon Safari reissulta ja pakko sanoa et se oli ihan uskomatonta aikaa. Näin tosi paljon Australiaa ja koin erilaisia upeita juttuja. Mulla on melkeen neljä tuhatta kuvaa tolta reissulta, joten postauksia on tulossa kunhan vaan kerkeen niitä kirjottelemaan ja muokkaamaan kuvia. Oon tällä hetkellä aika kiireinen, joten postaukset saattaa venyä tai sitten ei, who knows. Saavuin suoraan mun uuteen ja vimppaan (kyllä, mulla on enää vähän reilu kaks kuukautta täällä Australiassa jäljellä) perheeseen. Rakastan näiden taloa ja mun huone on tosi ihana. Nää on kyllä ihania ihmisiä ja on kiva asua vielä kaupungissa, koska se helpottaa asioita kummasti. Mä menin eilen illalla sit tietenkin heti Mikaelan luokse, koska en oo nähny tota ihanaa melkeen kuukauteen. Oli kyllä kauhee ikävä. Huh, en oo varma miten se sit menee kun mun pitää palata Suomeen. Tää kuukauden breikki oli jo ihan liikaa mulle... Mikaela oli tehny mulle synttärikakun ja ostanu mulle lahjoja. KYLLÄ, mä oon täysikänen nyt. Pelottaa olla näin vanha, mutta toisaalta tuntuu ihan pirun hyvälle. Toinen asia on että, musta tuntuu että kiloja vaan tulee lisää ja lisää sitä myötä kun loppu lähestyy. En oo urheillu kuukauteen mitään, joten tänään pitää varmaan kävellä salille (200 metriä mun kodista, heh) ja tehä jonkunmoinen supertreeni!! Meillä on tosiaan koulusta lomat menossa ja huomenna mä häippäsenki Mikaelan kanssa rannikolle. En osaa pysyä paikoillaan, heh.

No comments:

Post a Comment