11.2.14

LIKE A BREATHE OF FRESH AIR

Tuolla on ihania paikkoja missä on kiva vierailla, kuten tää joki. Vesi oli ihan sika lämmintä ja kirkasta. Moruyassa on myös sellaset kalliot josta pystyy hyppäämään mereen ja mun on ehdottomasti pakko hypätä sieltä jonain päivänä.
Mikaelan perhetuttavat tuli viettämään karavaaninsa kanssa pari yötä tonne kämpille.
Joogaa Mikaelan äipän kanssa, haha. 
Sis <3
Mikaelan poikaystävän koira joka oli ihan huippu. Se nukkus mun kanssa pari yötä ja se muistutti jotain pientä läheisyyttä hamuavaa ihmisvauvaa kun se liimautu muhun yöllä ja halus haleja. 
Pieni hämähäkki, yök...
Toi oli ihan sika kiva paikka kanssa. Se on lähellä Mikaelan kämppiä ja se on siis joki ja silta ja tolta sillalta sit hypittiin jokeen. Haha, hyvä selitys. Mutta joo, hauskaa oli!
Käytiin yhtenä yönä järvessä metsästämässä katkarapuja, mutta ei me löydetty yhtäkään. Meduusoja oli kyllä senkin edestä. Käytiin myös yhtenä iltana rannalla naku-uinnilla ja oli kauheet kuumotukset haiden takia, haha. Niiden ruoka-aika on siis yöllä ja koska oli pilkkopimeetä niin ei nähty mitään.

Tässä nyt on vimpat kuvat tolta kahen viikon reissulta, josta on jo paljon aikaa. Tehtiin paljon paljon muitakin kivoja juttuja näiden kuvien ja tarinoiden lisäksi ja mä nautin mun ajastani tuolla ihan kympillä. Oli ihan parasta aikaa.

Viime viikonloppu meni Rachellen 21-vuotis juhlia järjestettäessä, juhlitessa ja siivotessa. Teemana oli celebrity ja mä pukeuduin Miley Cyrukseksi, haha. Asun voi bongata mun instagramista. Mulla on muuten tosi paljon kännykässä kuvia, joita ei oo tullu tänne blogin puolelle julkaistua, mutta joita voisin itseasiassa jonain päivänä julkasta sellasena kunnon kuvapläjäyksenä. Anyway, bileet oli mahtavat! Toinen asia oli, että mun piti vaihtaa perhettä eilen. Pakkasin kamat sunnuntaina ja illalla sit tuli soitto, että seuraava perhe ei pysty vielä ottamaan mua niille, joten asun nyt sitten ekstra aikaa tän tokan perheen kanssa. Ei kyllä haittaa yhtään, koska nautin ajastani näiden kanssa ja tää on ihan paras perhe. Viikonlopuks mulla ja Mikaelalla on ihan kreisit suunnitelmat, joista mä kerron sitten viikonlopun jälkeen. Tänään illalla luvassa bodybalancea ja aateltiin Maddin kanssa käydä vuokraamassa leffa illaks.

P.S Vielä on aikaa äänestää mun blogia! Äänestää voit edellisen postauksen kautta tai blogin sivupalkista olevan napin kautta. Kiitos hurjasti jo äänestäneille! x

2 comments: