22.1.14

PICNIC WITH MY BABE

Oltiin eilen piknikillä Mikaelan kanssa Carcoar lammella. Yritettiin pitää terveellistä linjaa meijän piknikin kanssa, mutta noi pähkinät ja fazerin sininen vähän pilas sen, hah. Oli kuitenkin ihana taas nauttia hyvästä seurasta luonnon keskellä. Eilen oli taas ihan sika kuuma päivä ja kuten näätte, täällä ei ruoho kauheen vihreetä ole. Meninkin sit picnicin jälkeen Hollyn (Mikaelan pikkusisko) kanssa Blayneyn uima-altaalle virkistäytymään sillä välin kun Mikaela oli hieronnassa; minä kateellinen. Eilen oli myös mun host siskon, Brogzin, synttärit joita juhlistettiin kiinalaisella ruoalla ja pavlovalla, nam. Tänään mä nukuin pitkään ja menin host äipän ja Brogzin kanssa Orangeen vähän shoppailemaan. Yritin kuumeisesti löytää auringonkukkia, mutta niitä ei ollu missään, yhyy. Mulla on tullu kauhee into auringonkukkiin koska ne on niin kauniita ja keltasia. Enmätiä, mulla on tällä hetkellä joka himo ostaa kukkasia. Epätavallista mulle ja eikö sen pitäis mennä niin, että joku ihana miespuolinen ostais mulle auringonkukkia enkä minä itselleni.... Anyway, pian on illallisen aika ja huomenna mä oon menossa Sydneyyn yheks yöks pitämään Rachellelle seuraa. Kuullaan taas :)

Yesterday I went for a picnic with Mikaela at the Carcoar dam. We tried to keep our picnic healthy but the nuts and Finnish chocolate ruined it a bit, hah. It was such a lovely picnic with my dearest friend. The weather was really hot yesterday, again, and as you can see the grass isn't very green. After the picnic I went to the Blayney pool with Holly (Mikaela's little sister) to cool down while Mikaela was having a massage, I'm jealous. Yesterday was also my host sister's, Brogz's, birthday and we celebrated it with Chinese food and pavlova, yummy! Today I slept in and then I went to Orange with my host mum and Brogz. We did a little bit of shopping and I tried to find sunflowers, but I couldn't find any :( I don't know why but I just love sunflowers, they are just so beautiful and I really like the yellow colour. I guess I shouldn't think to buy flowers for myself, it should be some lovely guy..... Haha. Anyway, tomorrow I'm gonna go to Sydney to keep company with beautiful Rachelle. See yous! :)

2 comments:

  1. onks siel fazerin sinist? :o :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, mut suomalaiset on lähettäny sitä tänne puolen maailmaa ihan kiitettävästi :3

      Delete