10.12.13

BUT I KNOW I'LL LAND HERE AGAIN

11198297656_8ace602d05_h
Tässä teille erittäin ruma, kännykällä hämärässä otettu kuva joulukuusesta, joka laitettiin esille jo joulukuun alussa. Mun on pakko sanoa, et mulla ei oo yhtään joulufiilis, ei sitten tippaakaan. Ostin itelleni joulukalenterin ja suomalainen tonttu lähetti mulle tänne joulukalenterin (jonka mä söin jo, heh). Yritän fiilistellä kuuntelemalla joululauluja, mutta eipä se auta yhtään. Ehkä se johtuu tästä kolmenkymmenen asteen lämmöstä ja auringosta ja siitä että joulua vietetää 25. päivä. Mutta en valita, koska mun joulusuunnitelmat on niin mahtavat, että huh huh. Aijon nimittäin viettää mun joulun Mikaelan ja sen perheen ja sukulaisten kanssa rannikolla, Moruyassa; luvassa lämpöä ja rannalla löhöömistä ja toivottavasti pääsen vihdoin koittamaan surffaamista (vähän erilainen joulu tulossa kun yleensä). Vietän siellä kaks viikkoa, mukaanlukien uuden vuoden, tosin meijän uuden vuoden suunnitelmat on vielä auki. Anyway, lahjoja pitäis ostella, mutta mulla ei oo mitään hajua mitä mä ostan kenellekkin. Onneks tehtiin mun isäntäperheen kanssa 'secret santa' eli nostettiin yks nimi hatusta ja pitää ostaa vaan sille henkilölle lahja ja se pidetaan salassa kuka anto kellekkin mitäkin. Meillä on Rotary joululounas tulevana sunnuntaina ja ens keskiviikkona meillä alkaa loma. Ens viikon viikonloppuna mä meen viikonlopuks Sydneyyn ja sit Moruya kutsuukin jo (7 tuntia bussissa istumista), jeee!

P.s Ne sanoo että joulunaika on pahinta vaihto-oppilaille, koska se on yleensä perheenkeskeistä aikaa ja yleensä tähän aikoihin koti-ikävä iskee. Mua ei oo vieläkään koti-ikävä vaivannu missään vaiheessa ja mun joulu tulee olemaan ihana kokemus, joten en usko että se iskee ees jouluaattona.

1 comment: