27.11.13

YEAH, I WAS OUT OF TOUCH

Year 12 grad 270aaYear 12 grad 261aaYear 12 grad 260aa10952123666_bc3fb1431b_hYear 12 grad 236aaYear 12 grad 220aaYear 12 grad 240aa10952117336_4499dbca82_c10952226874_0f961caf82_c
Mä kerron näitä mun tapahtumia ihan liian myöhään ja oon välillä itekkin ihan sekasin mitä tapahtu millonkin :D Viikko sitten sunnuntaina eli 17. päivä Blayneyssä oli Blayney Festival tapahtuma joka merkitsi paljon kojuja ja ihmisiä (plus kymmenen prosentin alennus salikortista). Me kuitenkin mentiin Harryn, Jordanin, Mikaelan kanssa bussirundille katsomaan kaivosjuttuja, joten mun osalta kojut jäi penkomatta mutta salikortin mä kyllä hankin; köyhä vaihto-oppilas kun olen niin pitää kaikki alennukset käyttää hyväksi. Anyway, ton paikan virallinen nimi tais olla Cadia Valley Gold Mine ja tää matka oli kultakolikko keräys, joten toi makso vaan yhen dollarin ja noi rahat meni Rotarylle. Toi kierros kesti reilu pari tuntia ja pysähdyttiin muutamaan otteeseen kummastelemaan. Oli kiva nähä vähän mitä täällä tapahtuu! Ilma ei ollu mitä parhain ja loppujen lopuks rupeski satamaan. Ton jälkeen mä menin Mikaelalla hengailemaan ja söin illallisen sen kanssa. Olin koton kympin maissa ja sit suoraan pehkuihin!

Viime viikolla mä leikkasin ja värjäsin mun hiukset, olin Rotary kokouksessa keskiviikkona ja torstaina suuntasin Sydneyyn mun isäntäperheen kanssa, koska mun host siskolla oli valmistujaiset sellasesta tanssikoulusta ja ne esitti niiden tanssiesityksen siellä. Se oli aivan mieletön, huh huh! Nukuttiin motellissa pari tuntia ja sit viiden aikaan aamulla lähettiin ajamaan Blayneyyn ja siitä suoraan sitten kouluun. Ai että kun mä rakastan Sydneyä, se on ihana kaupunki. Perjantaina mä lähin sitten Waggaan kolmen aikaa päivällä, mut siitä lisää myöhemmin.

Two Sundays ago there was the Blayney Festival event which meant heaps of little stalls and people. However, Harry, Jordan, Mikaela and I went for a bustrip to Cadia Valley Gold Mine. This trip was a goldcoin donation (so it cost $1) and the money went to Rotary. This tour took about two and a half hours and we stopped a few times and that gave us the opportunity to wander around. It was really nice to see that place and see what is happening over there. The weather wasn't very good and in the end it started to rain. After that I went to Mikaela's and I spent my evening with her. 

Last week I cut and dyed my hair, I went to the Rotary meeting and on Thursday we headed up to Sydney (I love that city) with my host family, because my host sister's graduation performance was there. She graduated from Urban Dance Centre. Their show was awesome, wow! We slept in the motel for a few hours and at five in the morning we drove to Blayney so we could go to school, god I was tired. On Friday afternoon I went to Wagga, but I'll tell you more about that later.  

No comments:

Post a Comment