22.10.13

LOSING OUR MINDS

Tää on nyt kyllä ihan super hassua. Eilen mä voivottelin sitä, että täällä ei oo satanut ikuisuuksiin ja nyt sit tänään taivas on musta ja vettä tulee kun sieltä kuuluisasta. Musta tuntuu et mulla on jotain sisäisiä voimia jotka sai tän aikaan, haha :'D Tosin en usko, että tuolla tulipalojen alueella sataa :( Istun tällä hetkellä science tunnilla ja tää on kyllä joku niin turha oppiaine ettei mitään rajaa. Oikeestaan se johtuu tästä meijän opettajasta joka ei vaan välitä mistään mitään, mut mulle tää järjestely passaa paremmin kun hyvin, koska mulla on aikaa kirjotella blogia näillä tunneilla. Tänään aattelin mennä koulun jälkeen salille ja sit vaan kotiin syomään illallista ja tekemään ei mitään. Ehkä mun pitäis tehä pannukakkuja ihan vaan sen takia koska mä rakastan niitä. Huomenna aijon koittaa Bootcampia Mikaelan kanssa ja toivon etten kuole sinne tunnille; se on kuulemma aika kamalaa. Lauantaina on luvassa Rotary Ball ja mun tarveis kipeesti päästä Orangeen ostamaan mekkoa itelleni, mut en tiiä ketään ketä haluis ajaa mut sinne, yyh ikävä julkisia kulkuneuvoja. Kampaajallekin pitäis soittaa ja pitäis myös saada järjestettyä jotain tekemistä ens viikon viikonlopulle. Aateltiin Mikaelan kanssa mennä rannikolle, mut pitänee nyt nähdä miten meijän suunnitelmien kanssa käy. Toivottavasti hyvin! Tässä muuten jotain kännykällä otettuja kuvia vähän sieltä sun täältä.

4 comments:

  1. Eiks siäl ol busseja millä voi kulkea tai junia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei oikeen kunnolla. Taalla kylla kulkee joku bussi ja juna Orangeen ja Bathurstiin mutta mun mielesta joku mainitsi etta ne kulkee arkipaivisin siihen aikaan, etta ma oon koulussa, joten ma en oo ees vaivautunut katsomaan niita. Kai niita menee, mutta ei mitaan tietoa koska. Junat menee hyvin esim Sydneyyn, mutta ei lahikaupunkeihin. Talla ei oo sellasta julkista kulkuneuvo systeemia mita esim Turussa tai Helsingissa, etta busseja ja junia kulkee mihin aikaan tahansa minne tahansa. Sydenyssa ja Melbournessa ainakin on julkiset kulkuneuvot ihan okei, mutta yleisesti ottaen tallaa ei oo sellasta kunnon verkostoa :)

      Delete
  2. oi ku piristäviä kuvia! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    ReplyDelete