22.8.13

SCHOOL UNIFORM

Joku teistä lukijoista pyys kuvia koulupuvusta joten tässä niitä tulloo! Koulupukuun siis kuuluu toi koulun viininpunanen villapaita jonka alla pitää olla valkonen kauluspaita. Alaosan pitää olla musta mutta ei sillä väliä onko housut tai hame tai jotain muuta. Mä tykkään pitää tota hametta mutta välillä mulla on ihan mustat farkut jalassa. Kaikki käyttää reppuja koulussa ja mä oon ainut kenellä on käsilaukku haha. Kyllä mä käytän reppuakin. Mun mielestä tää meijän koulupuku on just kiva ja sen suhteen ei olla niin kauheen tiukkoja. Koulupuku on myös ihan loistava juttu, koska aamusin ei tarvii miettiä mitä laittaa päälle. Toi helpottaa aamuja kummasti :)
 
There are few photos of my school uniform. So the school uniform includes that maroon jumper and white dress shirt. The bottom must be black but it doesn't matter if it's skirt or jeans or what ever you like. I like to wear skirt but sometimes I also wear my black jeans. Everybody uses backpacks at the school but I like to carry my handbag, haha. But yeah, I also use my backpack. I really like our school uniform and it helps my mornings so much! :)

4 comments:

  1. Tosi kivan nähönen toi koulupuku! :) mut jos on lämmin ja aurinkoinen päivä niin eiks tossa tuu kuuma vai saaks sit käyttää jotain t-paitaa tms?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo hei tieks mä oon miettiny ihan samaa haha :D Mut musta tuntuu että saadaan olla sit kuumina päivinä t-paidan kanssa :)

      Delete
  2. Odotan aina postauksiasi kuin kuuta nousevaa <3

    ReplyDelete